Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες

Μέρες πριν τις γιορτές ,έφτασαν στα χέρια μου διάφορα όμορφα χαρτιά και μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω μια γιρλάντα με σημαιάκια για τα κουρτινόξυλα...Και ορίστε..


 Το είχα κάνει και στα γεννέθλια της κόρης μου με άλλο θέμα(που θα αναρτήσω σύντομα)και είδα πως πάει με τις κουρτίνες,μην το φοβάστε

 Κοντινό που δείχνει τη Χιονονυφάδα,distressed and glittered.......

 Μιάς και ασχολήθηκα για τα καλά έφτιαξα και διάφορα γούρια για φίλους και συγγενείς(που δυστυχως δεν φωτογράφησα απο τη βιασύνη μου να τα δώσω..)με θέμα το  ελληνικό καράβι και το ρόδι της αφθονίας..Καλή χρονιά σε ολους μας λοιπόν...Με υγεία ,τύχη και επιτυχίες σε ολους τους τομείς

 Και κοντινά....Η κανέλες μοσχομύριζαν και μου έσπασαν τη μύτη..

 Να και μερικά στολίδια για το δεντράκι μας...Με κουκουνάρια βουτηγμένα σε λούστρο ,μπαλάκια απο φελιζόν βαμμένα με γκλίτερ και ντυμένα με τσόχα...να μην κρυώνουν..χαχα

 Και τέλος ενα στεφάνι απο μπάλες γυαλιστερές,βαμμένα χρυσά μανταλάκια και καρύδια,κορδέλες και πέρλες......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !