Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Lay out . Βest part of me , my kids , my DNA . . .

Καλησπέρα σε όλους !
Σήμερα θα σας δείξω μια σύνθεση που έφτιαξα  με την κόρη μου , την πρώτη φορά που είδε το νεογέννητο αδερφούλη της στην κλινική . Εγω περιττό να σας πώ  , πώς λύγισα κι έκλαιγα απο συγκίνηση σαν  παιδί . Κάτι που είχα καιρό να δώ την κορούλα μου , κάτι που της έκανα το μεγαλύτερο δώρο που μπορούσα ως μάνα , κάτι που έβλεπα τα ματάκια της να χαζεύουν το μικροσκοπικό μωράκι και να γυαλίζουν . . .Τί να σας πώ βρε κορίτσια  . . .Απερίγραπτη χαρά και συγκίνηση . Μόλις μου ζήτησε τον μπέμπη μας να τον πάρει αγκαλιά , δεν μπόρεσα να της το αρνηθώ και ήταν τα χέρια μου που της προσέφεραν το μεγαλείο της ζωής και τον συνοδοιπόρο της στη ζωή της . Γιατί εμείς μια μέρα θα φύγουμε δυστυχώς και αυτά θα μείνουν πίσω ώς συνέχειά μας και ώς Dna μας.Με αυτή τη σύνθεση θα πάρω μέρος στην πρόκληση του Νοεμβρίου του  /http://scrapsnpiecesgr.blogspot.gr/  
με θέμα ...

 
Χωρίς τα παιδιά μου , τί είμαι ; Τίποτα τελικά .
Επίσης θα λάβω μέρος και στην πρόκληση του 13 arts με θέμα

Good evening my friends . This is my page for the challenge of 13 arts blog number 24 . Here are my two kids on their first meet in hospital  ,  where i gave birth to  my little son . It was very emotionable moment , and i couldn't stop crying . I still remember my daughters eyes , looking her tiny brother while keeping him in her hands .So the best part of me is . . . my kids ,  my DNA which will  be continued to this world , when i 'm gone.

Kαι οι φωτό λοιπόν . . . Αnd the page . . .


 


Και μερικά κοντινά . 
 And some close ups . . .
 Και journaling . . .



 Εδώ να σας πώ , πώς το χαρτί πίσω ήταν μια προσπάθειά μου να το φτιάξω μόνη μου στο πλαίσιο των δεκαλέπτων καθημερινής αφιέρωσης χρόνου στο χόμπυ μας .Ευχαριστώ  για το χρόνο σας .



11 σχόλια:

  1. Φανταστική σύνθεση Ειρήνη μου!Και τι υπέροχη φωτογραφία!!Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σα να βλέπω μια νικήτρια.........;)
    Χίλια μπράβο, και για τη φωτό και για την εκτέλεση και για τα χρώματα!!!!!

    υγ. το μπλογκ σου θέλει συμμάζεμμα, Ειρήνη μου - με τα background που έχεις βάλει δεν βλέπουμε καλά τίποτα (κρίμα!!!)
    επίσης βγάλε την επαλήθευση με τους )(*&)*&%αριθμούς γιατί δεν θα σου αφήνουν σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α να γεια σου, τέλειο το μπλογκακι τώρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη σελίδα !! Τι υπέροχη , ανεπανάληπτη φωτογραφία !! Ασε που στο δεκάλεπτο σου εφτιαξες τελικά και σουπερ φόντο !! Μου αρέσουν όλα στη δημιουργία σου, έσκισες Ειρήνη !! ΜΠΡΑΒΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανέμορφη φωτογραφία και σύνθεση!! και εγώ λέω πώς η δεύτερη κορούλα μου ήταν δώρο στην πρώτη...τελικά αποδείχτηκε δώρο για όλους μας αφού είναι η χαρά της ζωής!! να σου ζήσουν τα παιδάκια σου και καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Precious layout and I adore the colors you've chosen! Thank you for sharing this with us at 13@rts <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful project. Very personal and full of love. Thank you for joining 13arts' challenge :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Beautiful layout!! So full of love!! Thankyou for playing along with us at 13 Arts!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. love the gorgeous layers and textures in your background. A beautiful story that you've shared as well , thanks for joining us at 13arts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. It's so cute and touching!Beautiful layout!!!
    Thank you for joining us at 13arts!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. What a gorgeous layout to remember a special time!! The layers and design are fabulous!! I love the sweet picture!! This is stunning!! Have a great day :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !